Fase 1
Forståelse
Tidsramme: uge 1+2
Alle virksomheder er forskellige og en forståelse af hvordan, I arbejder, er helt central for at vi kan udvikle et velfungerende partnerskab. Vi bruger forståelsesfasen til at undersøge hvordan jeres virksomhed fungerer, se på systemer og processer og endelig forventningsafstemme. Ved at analysere nøglebehov, specifikationer og IT-krav i forhold til jeres projekter, opgavetyper og arbejdsmængde kan vores dygtige onboarding-team hurtigt se, hvor der er mulighed for forbedringer, og samtidig lave både en ramme og en køreplan for udviklingen af et gnidningsfrit og gensidigt frugtbart samarbejde.
Fase 2 (a)
Fundament
Tidsramme: uge 3
Når vi skaber fundamentet, prioriterer vi at definere, hvad best practice er. Vi mødes med jeres interessenter og teams for at diskutere vores workflows og forbedringsforslag, samt planen for onboarding af resten af virksomheden. På dette tidspunkt i processen vil vi være i stand til at give jer en udførlig liste med anbefalinger til jeres fremtidige setup:
- Brand guidelines
- Procesforløb
- Briefing-skemaer
- Master-skabeloner
- Jobspecifikationer
- Filhåndtering og logistik
- Teknisk setup
- Kommunikation og mødeafholdelse
- Budgetter og fakturering
- Setup til kvalitetskontrol
- Setup til godkendelse og korrektur
Alle disse anbefalinger skræddersys til den konkrete virksomhed. Med udgangspunkt i vores forståelse af jeres forretning anlægger vi en meget pragmatisk tilgang til finjusteringen af jeres processer og tilpasser os hurtigt jeres behov, så al kommunikation og alle projekter er on-brand og af højeste kvalitet.
Fase 2 (b)
Fordybelse
Tidsramme: uge 3-4
Fordybelsesfasen handler om at lære, træne og integrere os selv i jeres kerneforretning. Vi vil typisk bede om lov til at arbejde på et pilotprojekt eller anden opgave, der kan hjælpe os til at forstå, hvordan vi i fremtiden skal briefe vores produktionsteams, spotte flere muligheder for forbedringer, fastlægge do’s & dont’s og leve os ind i jeres brands visuelle univers. Med vejledning fra jer vil vores onboarding-team sørge for at få rettet ind, hvor der er behov for det, og lagt en handleplan for endelig implementering og kvalitetskontrol.
Phase 3
Implementering
Tidsramme: uge 5 ––>
I implementeringsfasen bruger vi det, vi har lært i de tidligere faser, til at styre de aftalte opgaver og tilrettelægge en gnidningsfri og effektiv produktionsproces. Vores dedikerede projektlederteams holder styr på tidsplaner, briefinger og leverancer og holder jer dagligt opdateret med statusrapporter vedrørende igangværende opgaver. Opstår der udfordringer eller behov for at foretage ændringer undervejs, så er vores løsning både fleksibel og skalerbar nok til at vi øjeblikkeligt kan indarbejde de nødvendige justeringer. Efterhånden som vores samarbejde modnes vil vi lægge op til regelmæssige opsamlingsmøder, hvor I har mulighed for at komme med feedback på vores arbejde og processer, og hvor vi samtidig kan diskutere vores forslag til yderligere optimering af jeres forretning.
Kort sagt
Onboarding er det første og vigtigste skridt mod opbygningen af et stærkt og frugtbart samarbejde – og vi vil gerne gøre hele processen så enkel og effektiv for jer, så vi kan levere den bedst mulige service til alle tider. Uanset om vi skal gøre jeres produktion bedre, give skalerbarhed og fleksibilitet eller optimere jeres produktionsprocesser, så er vi her for at hjælpe jer med at indfri selv jeres største ambitioner.
VIL I GERNE HURTIGT I GANG? SÅ START MED DET SAMME
Send os en brief, hvis I bare gerne vil hurtigt i gang – så kan vi kaste os over opgaven, inden onboarding-processen er helt afsluttet.